سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چربی گیر و سپتیک پلی اتیلن و فایبرگلاس فاضلاب | لیست قیمت دستگاه

چربی گیر و سپتیک پلی اتیلن و فایبرگلاس فاضلاب | لیست قیمت دستگاه

سپتیک چربی گیر چیست ؟ انواع دستگاه چربی گیر فاضلاب از نظر فرایندی

انواع سیستم و دستگاه سپتیک چربی گیر به دو نوع ثقلی یا مکانیکی و الکترومکانیکال DAF تقسیم می شوند. سپتیک چربی گیر های ثقلی ساده ترین نوع سیستم  های چربی گیری هستند که توسط تولید کنندگان و سازندگان این دستگاهها پیشنهاد میشوند.

روش عملکرد سیستم سپتیک چربی گیر ثقلی بسیار ساده می باشد,به گونه ای که فاضلاب حاوی چربی توسط لوله به داخل مخزن چربی گیر وارد شده و چربی با توجه به وزن مخصوص پایین تر از آن نسبت به آب به سمت بالای مخزن هدایت می شود.

دریچه و منهول دسترس در دستگاه چربی گیر در قسمت بالایی در نظر گرفته می شود تا بتوان به صورت دستی چربی ها را از سطح مخزن خارج نمود.

در مواردی که کارفرما امکان انجام اپراتوری  و تخلیه دستی چربی ها را نداشته باشد , می توان از یک سیستم اسکیمر جهت چربی گیری اتوماتیک از سطح مخزن استفاده نمود.

در کلیه فاضلاب هایی حاوی مقادیری از چربی و روغن و گریس هستد می توان با استفاده از سپتیک چربی گیر ثقلی با ظرفیت مناسب و طراحی دقیق  به ساده ترین روش ممکن چربی های معلق را از فاضلاب جدا نمود.

البته جدا نمودن چربی های محلول و همچنین ذرات کوچکتر چربی نیازمند استفاده از روش هایی همچون شناور سازی با هوای محلول می باشد.

سپتیک پلی اتیلنی

چربی گیر اشپزخانه

چربی گیر فاضلاب

چربی گیر پلی اتیلنی

قیمت سپتیک پلی اتیلنی